- News
Suudi Arabistan ‘Bu Topraklar Çağırıyor’ Turizm Kampanyasını Başlattı
Yeni Suudi turizm kampanyası, "Arabistan'ın Kalbi" olan krallıkta ziyaretçileri bekleyen destinasyonları ve manzaraları gözler önüne seriyor.
Makale Özeti:
- Suudi Arabistan, ziyaretçileri bekleyen farklı ve heyecan verici manzaralar ve destinasyonların yer aldığı "Bu Topraklar Çağırıyor" başlıklı yeni kampanyasını başlattı.
- Kampanya, krallığın ekonomisini petrolden uzaklaştırma ve 2030 yılına kadar yılda 150 milyon ziyaretçi çekme yönündeki daha geniş hedefinin altını çiziyor.
Suudi Arabistan başlatıldı ziyaretçileri karşılamak üzere yeni bir turizm kampanyası başlattı.
Krallığın ulusal turizm markası “Saudi, Welcome to Arabia” 28 Ağustos Çarşamba günü yeni uluslararası kampanyasını tanıttı.
Toprak Çağırıyor
“Bu Topraklar Çağırıyor” adını taşıyan kampanya yaklaşık iki dakika uzunluğunda bir video içeriyor.
Videoda, yeni bir diyarı, Suudi Arabistan’ı şaşkınlık içinde keşfeden bir kadın kahraman yer alıyor.
Krallığın el değmemiş ve keşfedilmemiş anıtlarını, “mantığa meydan okuyan” ve “destansı kum tepeleri üzerinde donmuş” mimari harikaları görüyor.
Videoda çöllerden karlı manzaralara ve el değmemiş sulara kadar çeşitli Suudi arazileri yer alıyor.
Bu yerler arasında şunlar da yer alıyor KızıldenizAlUla, Riyad, Cidde, Aseer ve Diriyah.
Daha sonra, videonun ikinci bölümünde, kadın gezgin yerel halkla dolu kalabalık bir caddeye giriyor.
Daha sonra omzunun üzerinden bakan ve bir geçide giren gizemli bir kadınla bakışlarını kilitliyor.
Son olarak, merakla onu takip eden kahramanımız görkemli bir yapıyla karşılaşınca dehşete düşüyor.
Videoda “Ben ilktim ama son olmayacağım” diyor.
“Bu topraklar çağırıyor.”
Arabistan’ın Kalbi
Suudi Arabistan’ın “This Land is Calling” kampanyası Birleşik Krallık, Fransa, İtalya, Almanya ve Amerika Birleşik Devletleri’ndeki izleyicileri hedefliyor. Videoda krallık “Arabistan’ın Kalbi” olarak resmediliyor. Videonun prodüksiyonunu Fransız kreatif ajans BETC (Babinet, Erra, Tong Cuong) üstlendi. Paris merkezli ajans, markalar için stratejik ve yaratıcı hizmetler sunan tam hizmetli bir şirket. Turizm Bakanı ve Suudi Turizm Otoritesi Yönetim Kurulu Başkanı Ekselansları Ahmed Al Khateeb, “Dünyayı Suudi Arabistan’ın canlı evrimini ortaya çıkarmaya davet etmekten heyecan duyuyoruz” dedi. Ayrıca, “Bu kampanya, ulusumuzun zamanın ötesine geçen gelenekleri ile son teknoloji modernliğin eşsiz karışımının bir kutlamasıdır” dedi. “Suudi Vizyonu 2030’a doğru ilerlerken hedefimiz Krallığın yenilikçi ruhunu, kültürel zenginliğini ve çarpıcı manzaralarını vurgulamak ve kendimizi dünyanın önde gelen turizm destinasyonlarından biri olarak konumlandırmaktır. Tarihi hazinelerimizin ve çağdaş başarılarımızın dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçiler için unutulmaz bir deneyim yarattığı bir vizyonu paylaşmaktan heyecan duyuyoruz.”
Suudi Arabistan’ın dünyaya daveti
Bu arada, CEO ve Suudi Turizm Otoritesi Yönetim Kurulu Üyesi Fahd Hamidaddin “This Land is Calling” videosunu övdü.
“‘This Land is Calling’ Suudi’den dünyaya görsel olarak çarpıcı bir davet.” Hamidaddin, “Ülkeyi ziyaret edenlerden elde edilen bilgilerle geliştirilen film, ülkemizin hikayelerle dolu geçmişi ile iddialı geleceğimizin büyüleyici ikiliğine bir övgü niteliği taşıyor” dedi.
“Herkes için tercih edilen bir destinasyon olarak büyüme yörüngemizi kolaylaştırmak için tekliflerimizi yineleyip geliştirirken, verilere dayanan sürekli bir öğrenme döngüsü olan mükemmellik arayışımızı yansıtıyor. “Bu kampanya ile ister kültür, ister macera, ister spor ya da eğlence alanında olsun, tamamen yeni bir deneyimin heyecanını yaşamak isteyen gezginlerin merakını ateşlemeyi umuyoruz.”
Hamidaddin ayrıca Suudi Arabistan’a belirli ülkelerden gelen ziyaretçilerdeki artışı da vurguladı.
Hamidaddin şunları söyledi: “Suudi Arabistan, Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri’nden gelen turistlerin yıllık ortalamasında yüzde 73’lük bir artışa tanıklık ederek talepte mükemmel bir büyüme yaşıyor. 2030 yılına kadar ağırlayacağımız 150 milyon turistin Arabistan’ın kalbini gerçekten deneyimleyebilmesi için sunduğumuz imkânları arttırmak ve zenginleştirmek üzere yerel ve küresel ortaklarımızla birlikte çalışmaya devam ediyoruz.” “Bu Topraklar Çağırıyor” kampanyası Suudi Arabistan’ın 2030 yılına kadar yılda 150 milyon ziyaretçi çekme hedefinin altını çiziyor.
Ayrıca Suudi ekonomisini petrolden elde edilen zenginlikten uzaklaştırarak çeşitlendirme hedefini de destekliyor. Fotoğraf: YouTube/Visit Saudi